FINANCIËLE ADMINISTRATIE

SALARIS ADMINISTRATIE

BELASTINGEN

Starters / ZZP-ers

Jaarrekeningen

Particulieren

 

ADMINISTRATIE COMPLEET

Wanneer u als ondernemer besluit om al uw tijd en energie te steken in de opbouw en uitbouw van uw onderneming, dan is dit arrangement de oplossing om te kunnen genieten van de lusten zonder de lasten met u mee te slepen.

Ons kantoor verwacht van u dat u maandelijks documenten zoals kasboek, bankafschriften en inkoop- en verkoopfacturen aanlevert. Op basis hiervan verzorgen wij uw gehele financiële administratie.

Maandelijks wordt er door ons kantoor een managementrapportage samengesteld. Hiermee heeft u als ondernemer aan het einde van elke maand inzicht in de financiële situatie van uw onderneming.
Deze rapportage bevat onder andere een winst en verliesrekening, een balans en een overzicht openstaande posten debiteuren en crediteuren.

De gegevens in ons systeem worden daarnaast gebruikt om de aangiftes omzetbelasting voor u te verzorgen.

Wij informeren u proactief op te nemen stappen in verband met het naderen van het einde van het jaar of wijzigingen die de belastingdienst van plan is door te voeren.